Saturday, January 10, 2009

ari sabtu, ape aku buat?? huhu(gile bapak boring...)

sedor xsedor lg setahun aku blaja.. 2 pn kalo aku brjaya x extend sem la....(T_T)..
ari ni aku xde keje melain kn meng'format' PC membe aku.. agak tensen la bile format PC desktop xde CD driver.. kalo ade, mmg naseb baek la. kalo xde, mencari la aku kt tenet.. ptt setel petang ni, tp ape aku buat? tulis blog.. keh3.. xpela, bukan susah pn nk format PC. 2 pn tinggal lg 1 driver je xjmpe.. dh jumpe kang, setel mslh.. malam plan kuar g semban dua ngn zarip n amin, pastu g kenduri umah zaty.. kalo aku rajin, sok aku upload la pic. korang mst suke tgk pic kn?kn? lg2 yg bekaler2 2. Xp .sok plak g mandi air tejon.. hohoho.. gile best.. aku nk release tensen.. mau tido dlm air.. (x_x)

1 comment:

tentang empunya blog

Sahabat