Wednesday, November 14, 2012

Kembali Setelah Beberapa Bulan Menyepi

last aku post bulan march, so agak lama jugak tak update apa2. baru tadi terfikir yang aku ade blog, dan dah lama tak tengok. sengal jugak rasa nya. haha

okay setakat ni, agak busy dengan kerja. secara basic la aku kerja sebagai drafter. tugas seorang drafter agak mencabar dan perlu kreatif, dimana aku perlu utk mampu bayangkan sesuatu product yg belum wujud (mungkin dengan beberapa rujukan). tak semua orang ada kebolehan utk membayangkn sesuatu yg belum wujud, jadi aku guna kan kelebihan ni utk mencari rezeki. dan setakat ni aku agak puas dengan hasil kerja aku.

display bracket





camshaft

















so ni adalah salah satu design aku. agak simple. tp ni adalah satu contoh kerja aku.

sambil2 tu aku ade jgk buat graphic design.

rasa nya bab2 design memang nature aku. so I'm going to stick to it. and proud. :)











No comments:

Post a Comment

tentang empunya blog

Sahabat