Monday, May 25, 2009

thanx la kepada korang2 yg selalu bg aku support..

N thanx jugak kepada2 yg kritik aku 2.. 8least aku sedar diri sikit. (tp nk kritik 2 agak2 la kn.. jgn sampai cari gado. Xp )

SAHABAT

kau sahabat,
di kala ku sedih kau la pengubat,
di kala ku kesusahan kau tempat ku brkongsi pendapat,
kita sependapat dalam semua aspect,


namun segala nya telah berubah,
kau yg dulu telah jauh melangkah,
meninggal kn aku yg sedang terpinga pinga,
tertanya2 aku sendirian mengapa,


tak mengapa kalau kita dh tak sesuai,
tetapi jgn lah sampai salah menyalahi,
sahabat yg dulu menjadi musibat,
pantang tak sependapat ada saja cacian yg ku dapat,


tak salah kalau nasihat yg hendak kau beri,
boleh aku memunasabah diri sendiri,
tp biar la kene dgn cara yg dipersetujui,
agar tidak timbul sebarang ketidakpuasan hati,


aku bernukilan bukan utk memburuk kn siapa2,
sahaja utk renungan kita bersama,
agar suatu masa kite sependapat semula,
agar ikatan persahabatan yg terlerai tercantum jua,


kepada teman2 ku di luar sana,
mari la kita hadapi bersama,
dugaan yg datang bersua,
jangan la kita mudah melatah hendak nya,


sama2 kita menghadapi cabaran ini,
sama2 kita bersatu teguh berdiri,
menuju ke masa hadapan yg sedia menanti,
semoga kita sama2 ke arah yg diredhai,


(nukilan ikhlas dari aku. . .)

4 comments:

  1. tq wad..
    hope u will be strong in ur life...

    ReplyDelete
  2. aswat,
    tatkala ko happy
    kte g rainforest

    time ko sedih
    kte g rainforest gak

    so citenye,
    kte peg rainforest
    end o story

    ReplyDelete
  3. haha...rainforest...xnak da aswad...die dah alim...bagus2 keep it up...semoga berjaya dlam hidup..mcm ni la...jgn asyik jatuh ja...kt kene sedar diri kt sapa...baru leh berjaya...

    ReplyDelete

tentang empunya blog

Sahabat